Катерина Куницька: нашу систему освіти нічого не врятує
ЩОСЬ У ЦЬОМУ Є... /
Нашу систему освіти нічого вже не врятує ... Бо це вже давним-давно не система освіти, а звичайна система працевлаштування всяких людей - від няні до міністра.
Якісь люди просто ходять на роботу «в систему освіти» і щось роблять кожен день. І у кожного з них є, звичайно, якась своя мотивація, але вона ніяк не пов'язана із соціальною функцією системи - виховання і навчання дітей для того, щоб з них виросли навчені і виховані дорослі.
Звичайно, в цій системі працюють і ті, хто любить свою роботу щиро і навіть не уявляє себе поза своєю професією, хто є високопрофесійною людиною незалежно від того, няня це в саду або директор школи. Але їх «питома вага» настільки мізерна і темпи їх зменшення настільки швидкі, що вони скоро взагалі розчиняться у цій безглуздій і порожній масі «системи освіти», єдина стратегічна мета якої - зайнятість дорослих і дітей, а насправді - вбивання часу ... цілих життів цілих поколінь ...
Тому що система не володіє змістом, не має цілей. Навіщо вчимо? Міністр і всі інші, кому належить, віщають про реформи ... Кому? .. Зарплати, програми, «цілі» ... і купа іншої хренотені - безглуздої, марної, вилами по воді ...
Якісь люди просто ходять на роботу «в систему освіти» і щось роблять кожен день. І у кожного з них є, звичайно, якась своя мотивація, але вона ніяк не пов'язана із соціальною функцією системи - виховання і навчання дітей для того, щоб з них виросли навчені і виховані дорослі.
Звичайно, в цій системі працюють і ті, хто любить свою роботу щиро і навіть не уявляє себе поза своєю професією, хто є високопрофесійною людиною незалежно від того, няня це в саду або директор школи. Але їх «питома вага» настільки мізерна і темпи їх зменшення настільки швидкі, що вони скоро взагалі розчиняться у цій безглуздій і порожній масі «системи освіти», єдина стратегічна мета якої - зайнятість дорослих і дітей, а насправді - вбивання часу ... цілих життів цілих поколінь ...
Тому що система не володіє змістом, не має цілей. Навіщо вчимо? Міністр і всі інші, кому належить, віщають про реформи ... Кому? .. Зарплати, програми, «цілі» ... і купа іншої хренотені - безглуздої, марної, вилами по воді ...
А хто розповість дуринді - учительці, що зошити в 1 класі потрібно перевіряти щодня?! Для того щоб побачити, наскільки клас і окремі діти засвоїли той чи інший матеріал ... Для того, щоб зрозуміти СВОЇ помилкові або відсутні або недосконалі педагогічні прийоми, які НЕ працюють, тому що діти НЕ зрозуміли, НЕ засвоїли, для того, щоб зрозуміти ЯКУ тему не засвоїло більшість і ЯКИЙ темі потрібно ще раз приділити увагу, але вже ПО-ІНШОМУ ...
Тому що її мета перебування в школі - НАВЧИТИ, а не ВЧИТИ !!!
Катерина КУНИЦЬКА, корекційний педагог, психолог, засновник та директор ГО «Дотик»
Більше новин по темі:
-
У Чернівцях презентували документальний науково-пізнавальний фільм про митрополита Євгена Гакмана.
-
Коли у Чернівцях прозвучить "останній дзвоник-2024" і як видаватимуть атестати
-
Стали відомі результати аудиту гімназії №5 у Чернівцях
-
У ЧНУ імені Юрія Федьковича запрацювали "діджитал-хаб" та лабораторія штучного інтелекту
-
Директорка Чернівецької гімназії №5 Віра Сопетик подала до суду на міське управління освіти
-
В Україні скасують 11-річне навчання у школі і відправлять половину учнів до ПТУ