Штучний інтелект допоміг відкрити у Космосі нову планетну систему, подібну до Сонячної

НАУКОВА СЕНСАЦІЯ /

Вчені з аерокосмічного управління США заявили про відкриття першої планетної системи, яку можна порівняти з Сонячною системою за кількістю супутників, що обертаються навколо зірки. Це Kepler-90 в сузір'ї Дракона з вісьмома планетами, пише прес-служба NASA, яка опублікувала відео з комп'ютерним моделюванням системи.

Відкриття відбулося за допомогою аналізу даних з телескопа "Кеплер", який провів "штучний інтелект" - нейронна комп'ютерна мережа Google. У моделюванні використовували близько 35 тисяч записів про природні сигнали з околиць Kepler-90.

Kepler-90 віддалена від Сонця на 2,5 тисячі світлових років (близько 780 парсеків), а габарити обчисленої восьмої планети - Kepler-90i - на 30% більше земних.

Наочне порівняння Сонячної системи і планетної системи Kepler-90:

Ілюстрація: NASA

Більш того, уточнюють в NASA, через те, що всі планети Kepler-90 розташовані ближче до зірки, ніж планети Сонячної системи - до Сонця, на виявленому супутнику трохи спекотно. Середня температура його скелястої поверхні - більше 400 градусів за Цельсієм, що можна порівняти з температурою на найближчій до Сонця планеті - Меркурії. "Рік" на Kepler-90i триває 14,4 земних діб.

Найвіддаленіша від Kepler-90 планета знаходиться приблизно на такій самій відстані від зірки, як Земля від Сонця.

"Це як мініатюрна версія нашої Сонячної системи", - наголосили в NASA.