Іван Рибак: Вимагаю від Укравтодору негайно приступити до ремонту та будівництва доріг у карпатських районах Буковини та Франківщини!
Цей гострий виступ народного депутата на Верховній Раді зірвав оплески у сесійній залі. А говорив Іван Рибак ось про що.
"Вкотре з цієї найвищої української трибуни парламенту звертаюся до Уряду, а головне - до Укравтодору. Шановні, хочу ще раз нагадати вам про найбільш кричущу проблему, яка сьогодні має місце у Карпатському регіоні: у Путильському, Вижницькому, Сторожинецькому районах Чернівецької області та на Косівщині і Верховинщині Івано-Франківської області. Я веду мову про ганебний стан практично всіх доріг на цих територіях. А вони є гірськими, і ми з вами разом декларували особливе до них ставлення держави. Де воно?
Шановні колеги, скільки можна на словах заявляти, що ми дбаємо про людей, а насправді палець об палець не бити для вирішення їхніх найбільш нагальних проблем? Бо дороги є найважливішими комунікаційними інструментами для дітей, які кілометрами добираються до шкіл, медиків, котрі не встигають вчасно до пацієнтів, для підприємців, які поки довозять хліб у магазини, він стає черствим, а молоко скисає.
Скільки вже депутатських звернень було написано тільки мною безпосередньо Автодору та на адресу інших служб.
На половину з них я взагалі не отримав відповіді, а ті відповіді, які були отримані, взагалі не заслуговують на увагу. Бо у них нема жодної конкретики та аргументації причин такого ставлення до людей.
Ми файно говоримо про будівництво доріг, ми говоримо про розвиток інфраструктури, про розвиток туризму, але віз і нині там.
Понад 150 моїх депутатських запитів і звернень були написані стосовно відкриття колись діючих пунктів пропуску на державному кордоні з Румунією. Це «Ульма-Руська» та «Шепіт» у Путильському районі Чернівецької області.
А хіба ми не розуміємо, що це ворота для притоку інвестицій у розвиток бізнесу, для створення робочих місць, взагалі у загальний розвиток Карпатського регіону. Що це ворота для притоку грошей, якими могли би скористатися місцеві мешканці. Що це кошти, які можуть піти на розвиток туризму, як успішної прибуткової галузі.
А ще це розвиток торгівлі, створення нової інфраструктури та сервісів. Досі місцеві підприємці самі билися, як риба об лід, і вкладали кошти у розвиток тієї ж інфраструктури, але можливості місцевих підприємців обмежені.
Цього року взагалі відбувається дуже дивна річ. Бо якщо ще у минулому році декілька десятків мільйонів гривень були віділені на капітальний ремонт доріг Р-62 та Т-26-01 Чернівці-Вашківці-Вижниця-Путила-КПП «Руська», то цього року роботи так і не розпочалися. Навіть не завершені необхідні тендерні процедури.
Постає жорстке, але справедливе питання: чи це, часом, не є заграванням Укравтодору з новим керівництвом держави, і гроші зараз штучно притримуються, щоб потім показати, як вже нова влада робить добро для людей. Кому потрібна ця показуха, коли вже літо мине?
Шановні, давайте думати про людей, а не про владу. Давайте не чекати осені і дощів, зими і морозів. Ремонтуйте дороги вже, доки триває літній сезон. Бо скоро у людей вже почнуться жнива на полях та городах. Їм потрібно буде користуватися автомобілями, сільгосптехнікою, збирати врожай.
-
Чернівецька ОВА закупить 250 дронів для ЗСУ напряму у підрядника, бо торги не відбулися
-
Запаранюк задекларував більше мільйона зарплати у 2023 році. Що є у декларації керівника Чернівецької ОВА
-
Про що Верещук говорила із Запаранюком на Буковині? Це все чув Мазурашу. І не тільки...
-
Руслан Запаранюк: Вже цього року розпочнеться будівництво нової європейської колії: Чернівці – Вадул-Сірет – кордон з Румунією
-
Більшість громад Чернівецької області критично неспроможні - дослідження "ULEAD з Європою". Крах спроможності прогнозують Вікнянській громаді
-
У Запаранюка похвалилися, що Буковина увійшла у десятку лідерів у рейтингу за доходами бюджету