Без телевізора живуть 3% українців
ЩАСЛИВІ ЛЮДИ /
У лютому 2017 року найбільш поширеними в Україні є супутникове та аналогове ефірне телебачення – ними користуються відповідно 31% і 30% українців, свідчать дані опитування Research & Branding Group. Далі йдуть супутникове телебачення (22%) і цифрове ефірне телебачення DVB-T2. Різними видами інтернет-телебачення в цілому користуються лише 3% українців.
Тільки 3% опитаних не дивляться телевізор взагалі, ще 3% не змогли відповісти на запитання. Research & Branding Group Перевага того або іншого виду прийому телесигналу залежить від регіону проживання. Так, кабельне телебачення більшою мірою поширене на Сході України (46% на Сході проти 24-29% в інших макрорегіонах). Аналогове ефірне телебачення в східних областях має меншу аудиторію, ніж в інших регіонах країни (19% на Сході проти 31-35% в інших макрорегіонах).
Супутниковому телебаченню віддають перевагу по 30% мешканців Заходу і Півдня країни, 19% жителів Центру і 11% жителів Сходу України. Цифрове ефірне телебачення DVB-T2 найбільш поширене в центральному регіоні (20% - у Центрі, проти 7-12% в інших макрорегіонах). Перевага того або іншого виду прийому телесигналу в значній мірі визначається типом населеного пункту.
Так, кабельне телебачення поширене в містах (50% в обласних центрах і 34% в інших містах), але практично відсутнє у селах (8%). У сільській місцевості найбільш популярним є аналогове ефірне телебачення (44% в селах проти 20-26% у містах). Також в селах найбільше користувачів супутникового телебачення (35% в селах проти 20% у малих і середніх містах і 12% в обласних центрах).
Цифрове ефірне телебачення DVB-T2 має приблизно однаково поширене у всіх типах населених пунктів України. Дослідження проводилося компанією R&B в період з 1-10 лютого 2016 року серед 1800 осіб по всій території України за винятком Криму та ОРДЛО. Помилка вибірки становить ±2,4% при рівні довірчої ймовірності Р=0,95.
Як свідчать дані дослідження Інституту з вивчення журналістики Reuters, більше половини інтернет-користувачів у всьому світі отримують новини з соціальних медіа. За даними опитування, Facebook відіграє все більш важливу роль у поширенні новин, його використовують 44% респондентів, ще 19% вказали на YouTube, 10% отримують новини з Twitter. Вперше соціальні медіа обігнали телебачення в якості основного джерела новин для групи віком від 18 до 24 років.
-
Mercedes-Benz оновив Vito та Sprinter
-
На Хмельницькій АЕС розпочали будівництво двох енергоблоків за провідною американською технологією АР1000 Westinghouse
-
Названі найнадійніші компактні вживані кросовери сучасності
-
На що звернути увагу при виборі віртуального сервера
-
Яке обладнання використовується для лінії відбілювання рослинної олії
-
Vodafone отримав дозвіл на використання 10 млн номерів із новим кодом «075»