До уваги платників ПДВ: реєстри податкових накладних необхідно заповнювати за новою формою з 1 грудня поточного року

ПОДАТКОВИЙ ЛІКНЕП /

Головне управління ДФС у Чернівецькій області інформує платників про те, що нова форма реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядок його ведення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2014 року № 958, який набере чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування. Даний наказ опублікований 7 листопада 2014 року у виданні «Офіційний вісник України».


Як повідомили БукІнфо у прес-службі Головного управління ДФС у Чернівецькій області, рєстр виданих та отриманих податкових накладних ведеться платниками ПДВ в електронному вигляді у затвердженому форматі та за власним бажанням платника у паперовому вигляді.

У Реєстрі окремо обліковуються операції:

- з постачання товарів/послуг, які оподатковуються податком на додану вартість за основною ставкою, ставкою 7 % чи нульовою ставкою, звільнених від оподаткування та тих, що не є об'єктом оподаткування, послуг за межами митної території України та послуг, місце постачання яких визначено за межами митної території України;

- з придбання товарів/послуг з метою використання у господарській діяльності платника для здійснення операцій, які оподатковуються податком на додану вартість за основною ставкою, ставкою 7 % чи нульовою ставкою, звільнених від оподаткування та тих, що не є об'єктом оподаткування, а також тих, які не призначаються для використання у господарській діяльності цього платника податку.

Також уточнено, що підписувати реєстр має право керівник (уповноважена особа) або фізична особа (законний представник) та головний бухгалтер (особа, відповідальна за ведення бухгалтерського обліку).

БукІнфо (с)

 


 Купити квартиру в Чернівцях
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації