У Чернівцях з'явились озброєні зубаті матрьошки
НЕ КУПУЙ РОСІЙСЬКЕ! /
Зубаті матрьошки - символ російської агресії - з'явилися також на вулицях Чернівців. В рамках кампанії «Не купуй російське!», розпочатої активістами Громадянського руху «Відсіч» ще у 2013 році під час торговельної війни Росії проти України, з листівок і плакатів вони вже закликали українців не купувати товари російського виробництва. Але тепер їх зовнішній вигляд дещо модифіковано: вони у камуфляжі та озброєні автоматами Калашникова.
Плакати та листівки з таким зображенням і закликом не купувати російські товари учасники кампанії поширили на центральних вулицях Чернівців. А поблизу торговельних мереж покупці мали змогу отримати листівки із детальним переліком товарів російського виробництва, які мають стати у нагоді при визначенні країни-виробника, адже не вся російська продукція маркована штрих-кодом "46".
Аналогічні поширення проходять у 20-и обласних центрах та великій кількості не тільки міст, але і селищ України. А незабаром, як запевняють активісти «Відсічі», кампанія охопить майже всі регіони країни. Водіям вони пропонують також відмовитись від купівлі російського бензину, розповсюджуючи серед них листівки із переліком АЗС, які належать росіянам.
У такий спосіб активісти прагнуть поінформувати українського покупця, що наші гроші, витрачені на російські товари, можуть і будуть використані Кремлем на війну проти України, окупацію наших територій та фінансування терористів. Мета ж кампанії - спонукати споживачів до адекватної реакції на нинішню агресію Російської Федерації проти України, продемонструвати останній, що український народ рішуче настроєний проти будь-яких зазіхань сусідньої держави на свою територію та готовий згуртуватися та дати відсіч окупанту, зокрема, фінансову.
Ідея бойкоту російських товарів вже отримала в українському суспільстві широку підтримку, про що свідчать соціологічні дані, опубліковані журналістами різних ЗМІ, та зменшення обсягів продажу російських товарів. Доказом цього також є і велика кількість українських містечок та сіл, котрі долучилися до поширення друкованих матеріалів.
Тому активісти планують продовжити поширення озброєних зубатих матрьошок, а також проведення флешмобів «Російське вбиває».
Зубаті матрьошки - символ російської агресії - з'явилися також на вулицях Чернівців. В рамках кампанії «Не купуй російське!», розпочатої активістами Громадянського руху «Відсіч» ще у 2013 році під час торговельної війни Росії проти України, з листівок і плакатів вони вже закликали українців не купувати товари російського виробництва. Але тепер їх зовнішній вигляд дещо модифіковано: вони у камуфляжі та озброєні автоматами Калашникова.
Плакати та листівки з таким зображенням і закликом не купувати російські товари учасники кампанії поширили на центральних вулицях Чернівців. А поблизу торговельних мереж покупці мали змогу отримати листівки із детальним переліком товарів російського виробництва, які мають стати у нагоді при визначенні країни-виробника, адже не вся російська продукція маркована штрих-кодом "46".
Аналогічні поширення проходять у 20-и обласних центрах та великій кількості не тільки міст, але і селищ України. А незабаром, як запевняють активісти «Відсічі», кампанія охопить майже всі регіони країни. Водіям вони пропонують також відмовитись від купівлі російського бензину, розповсюджуючи серед них листівки із переліком АЗС, які належать росіянам.
У такий спосіб активісти прагнуть поінформувати українського покупця, що наші гроші, витрачені на російські товари, можуть і будуть використані Кремлем на війну проти України, окупацію наших територій та фінансування терористів. Мета ж кампанії - спонукати споживачів до адекватної реакції на нинішню агресію Російської Федерації проти України, продемонструвати останній, що український народ рішуче настроєний проти будь-яких зазіхань сусідньої держави на свою територію та готовий згуртуватися та дати відсіч окупанту, зокрема, фінансову.
Ідея бойкоту російських товарів вже отримала в українському суспільстві широку підтримку, про що свідчать соціологічні дані, опубліковані журналістами різних ЗМІ, та зменшення обсягів продажу російських товарів. Доказом цього також є і велика кількість українських містечок та сіл, котрі долучилися до поширення друкованих матеріалів.
Тому активісти планують продовжити поширення озброєних зубатих матрьошок, а також проведення флешмобів «Російське вбиває».
Джерело: Громадянський рух «Відсіч»
Для БукІнфо (с)
Більше новин по темі:
-
Понад 1,6 млрд грн виділила держава в час війни на фінансування партій за останні два роки. Хто і скільки отримує
-
“Батьківщина” в глибокій кризі: головою обласного осередку партії знову переобрали Івана Мунтяна
-
Андрій Єрмак – «тіньовий канцлер» України. Чому глава Офісу президента становить загрозу самому Зеленському? Матеріал Carnegie Politika
-
Екс-секретар РНБОУ Данілов не коментує своє звільнення. Чи насправді винен у цьому китаєць Лі Хуей?
-
54 нардепи ВРУ мають підозри у кримінальних злочинах — дані Руху ЧЕСНО
-
В Офісі президента відбулася максимальна монополізація Єрмака. Експерт розповідає, що буде далі...