З’єднати Чернівці з Харковом, Ужгородом, Миколаєвом і не тільки. Ініціативна група "Потяг на Чернівці" представила сьогодні свої пропозиції щодо покращення залізничного сполучення
"Зараз із Чернівців їздять потяги лише у напрямну Львова, Києва та Одеси. Навіть із найбільшими обласними центрами країни пряме сполучення - відсутнє, що вкрай зменшує туристичний потенціал міста, мобільність студентів та підприємців. Карантинне закриття кордонів - вдалий час для розвитку внутрішнього туризму. Однак він можливий лише за умови швидкого та зручного залізничного сполучення. Натомість, з 1 лютого 2021 року Укрзалізниця скорочує кількість потягів сполученням «Чернівці-Київ», тепер він курсує лише тричі на тиждень" - сказав один із ініціаторів зустрічі Артем Жук.
Аби вирішити проблему залізничного сполучення у Чернівцях кілька місяців тому була утворена ініціативна група "Потяг на Чернівці", до якої увійшли: Артем Жук — громадський активіст, депутат Чернівецької районної ради; Богдан Старик — координатор напрямку "Безпечні вулиці" ГО "Буковинська агенція регіонального розвитку"; Віктор Гарвона — співзасновник "Громадського контролю Укрзалізниці"; Олександр Рудоманов — співзасновник ініціативи "Потяг на Маріуполь" ексменеджер УЗ з покращення обслуговування пасажирів; Христина Морозова, громадська діячка, співзасновниця ініціативи "Потяг на Маріуполь".
Сьогодні активісти представили свої пропозиції щодо покращення сполучення. Серед них:
2) Продовжити маршрут потягу Івано-Франківськ - Костянтинівна до Чернівців та змінити його графік, аби пасажири прибували до Києва не посеред ночі.
3) Змінити маршрут потяга Ковель - Чернівці, аби він проходив через станцію Рівне. А також на станції Львів додавати кілька безпересадкових вагонів Ужгород - Чернівці.
4) Продовжити маршрут поїзда Львів - Новоолексіївка зі станції Чернівці для сполучення Буковини з Дніпром, Запоріжжям та курортами Азовського моря.
"Ми розуміємо, що впровадження нових потягів є доволі складним та коштовним процесом для Укрзалізниці. Зараз існує великий брак рухомого складу, якість вагонів з ножним роком погіршується, капітальні ремонти відбуваються не так швидко, як би хотілось. А закупівля нових відбувається в мізерній кількості.
Саме тому першочергово пропонуємо продовжити напрями з Івано-Франківська та Львова до Чернівців. Це дозволить швидше покращити сполучення з нашим містом", пояснив Богдан Старик.
Також серед пропозицій - відновити приміські пасажирські сполучення в Чернівцях до рівня докарантинного приміського руху, продовжити маршрут потяга Львів-Чернівці до Перемишля (після відновлення міжнародного сполучення ) та повернутись до проекту побудови залізничної колії до Кам'янця-Подільського в обхід території Молдови. Останнє дозволить скоротити час в дорозі для пасажирів, а у разі електрифікації - до Чернівців можна буде запустити потяги категорій Інтерсіті та Інтерсіті +.
-
Мер Чернівців Роман Клічук вручив родинам загиблих військовослужбовців державні нагороди посмертно
-
У Чернівцях стане значно менше рекламних конструкцій - влада домовилася з операторами зовнішньої реклами
-
У Чернівцях за підтримки ЄС та НЕФКО відремонтували гуртожиток для ВПО та поліклініку
-
До Чернівців з Херсона перебрався знаменитий "дядя Гриша", який навіть у часи окупації їздив по місту з українським прапором і включав Гімн України
-
Чернівчан закликають у час війни користуватись платформою «Е-приймальня». Які переваги
-
Аудитори звинуватили ЧТУ у незаконній витраті 1,3 млн. гривень при закупівлі палива. У відомстві не погоджуються і оскаржуватимуть