Каспрук і Михайлішин об`єдналися проти Клічука? (ФОТО+ВІДЕО)

ТАК ЛЯКАЄ РЕЙТИНГ? /


Передвиборна кампанія в розпалі. Кандидати масово зустрічаються з мешканцями районів міста із обіцянками зробити все можливе за наступні 5 років. Вулиці заполонила зовнішня реклама із гучними гаслами та портретами, претенденти на посаду мера масово «пішли» в онлайн і пропонують користувачам соцмереж різноманітний контент: від привітання з православними святами до відвертої «чорнухи» на своїх політичних опонентів.

  

7 жовтня газета «ЧАС» публікує статтю про те, що правоохоронці нібито виявили склади фальсифікованої горілки та цигарок і цим самим «накрили» партію товарів ТОВ «РОМА», власником якої, як відомо, є кандидат на посаду міського голови – Роман Клічук.

 

Наступним дописом в цьому ж виданні є коментар  відстороненого від посади мера міста Олексія Каспрука (який також зараз балотується), що Клічук нібито «споює чернівчан» і це виноситься у заголовок. (Хоча сам Каспрук цих слів не говорив, він заявив, що той лише "торгує горілкою", - авт). Через кілька годин статтю видалили з сайту. 

 

 

 

 

Що цікаво і сенсаційно: це відео продублював собі на сторінку і місцевий телеканал «Чернівецький промінь», тим самим підтримавши позицію свого одвічного опонента.

 



Чи було колись подібне в чернівецькій історії конкурентів? Медіаресурс «Рідного міста»  Чернівецький промінь (ЗМІ Продана та Михайлішина) підтримує … вічного і заклятого свого ворога Олексія Каспрука!

  

8 жовтня на офіційній сторінці політичної партії «Чернівчани» у Фейсбуці виходить допис з коментарем Максима Бурбака (багаторічного народного депутата) , що, власне, наше місто – не закрите акціонерне товариство і дивідендів не буде (натякаючи на підприємницьку діяльність Романа Клічука і те, що він йде в мери, щоб збагатитися).

Також він додає, що представники партії «Єдина альтернатива» не зможуть ефективно управляти містом, бо дехто вже був причетний до політики і не показав себе.
 
 
До всього цього варто додати і білборди Михайлішина та (здавалось би) ворожого до нього Федорука. В рекламі, на свій лад, з нотками плагіату (чи відкритої клептоманії) опоненти мусолять популярний слоган «місту потрібен мер», видозмінюючи його зміст своїми ідеями про абстрактні «досвід» та «силу».
 



І ось, з вищенаведеного стає зрозуміло, що обидва вічно ворогуючі політичні клани, перед обличчям спільної загрози, готові братерстувати та об`єднуватися. Проте, на жаль, не на благо міста і громадян, а задля того, щоб дискредитувати Клічука, симпатії до якого стрімко ростуть серед мешканців.

Як так сталось, що досвідчені Продан та Бурбак прогавили появу нової місцевої політичної сили і зростання рейтингу такого загрозливого опонента як Клічук? Чому вони почали активно «мочити» останнього тільки зараз, коли, можливо, вже й надто для них пізно?
 

Справа в тому, що Клічук визначився із рішенням вступати у політичні перегони лишень на початку вересня зі стартовим рейтингом тільки 2% - через відносно низьку впізнаваність та непублічний образ життя. І це можна сприймати відвертим запізненням, а можна й – продуманим, зваженим кроком, оскільки він не привертав до себе уваги одразу як найбільш загрозливий опонент.
 
Вірогідно саме це і дозволило Клічуку відносно спокійно й успішно, без компроматів та бруду, подолати перший місяць перегонів із найвищим зростанням рейтингу довіри серед населення. Та часи спокою, очевидно, закінчились – з появою реальних ризиків для кланів, котрі вже десятиріччями контролюють бюджет міста, починається відверто брудна гра.

Судний день настане 25 жовтня і, якщо враховувати динаміку зросту, Клічук та Єдина Альтернатива, до того моменту вочевидь лідируватимуть в опитуваннях і запитання залишиться лишень у відповідальності та дисципліні їх електорату. І, в разі пасивності виборців, місто знову, ще на 5 років, має високі ризики залишитись на чолі з кимось зі старих політиків – Каспруком із Бурбаком чи Михайлішином з Проданом.

Олександр БІЛОУС, журналіст 

 Купити квартиру в Чернівцях
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації