Американські вчені створили ліки від коронавируса з морських водоростей. Воно виявилося ефективнішим ремдесівіра

Є ПРОГРЕС! /

У тесті на противірусну ефективність екстракт з їстівних морських водоростей значно перевершив ремдесівір, препарат, який зараз використовують для боротьби з COVID-19.

Ця речовина, фукоїдан RPI-27, є свого роду пасткою, яка не дає коронавірусу розмножуватися в клітинах людини, - пише Новое время.

Спайковий білок на поверхні вірусу SARS-CoV-2 фіксується на рецепторі ACE-2, молекулі на поверхні людських клітин. Вірус впроваджує свій власний генетичний матеріал в клітину, змінюючи клітинний механізм для виробництва нових вірусів. Але вірус можна так само легко переконати прив’язати до молекули-приманки, яка пропонує аналогічну форму. Нейтралізований вірус буде спійманий в пастку і зрештою природним чином зруйнується.

Попереднє дослідження показало, що ця техніка приманки працює для уловлювання інших вірусів, включаючи денге, зіка та грип А.

«Ми вчимося блокувати вірусну інфекцію, і це знання, яке нам знадобиться, якщо ми хочемо швидко протистояти пандеміям. Реальність така, що у нас немає хороших противірусних препаратів», — сказав Джонатан Дордік, провідний дослідник і професор хімічної і біологічної інженерії в Політехнічному інституті Ренсселера.

Вчені перевірили противірусну активність трьох варіантів гепарину (гепарин, трісульфатірованний гепарин і гепарин з низькою молекулярною вагою, який не є антикоагулянтом) і двох фукоїданів (RPI-27 і RPI-28), витягнутих з морських водоростей. Всі п’ять з'єднань являють собою довгі ланцюжки молекул цукру.

Хіміки виконали дослідження, відоме як EC50 або напівмаксимальна ефективна концентрація з кожним з п’яти з'єднань на клітинах ссавців. Чим нижче показник тестів, тим сильніше з'єднуються молекул речовини з вірусом, тобто вірус краще нейтралізується.

Речовина RPI-27 показало результат 83, в той час як аналогічне раніше опубліковане і незалежне дослідження препарату ремдесівір на тих же клітинах ссавців дає EC50 770. Окремий тест не виявив клітинної токсичності в жодному зі з'єднань, навіть при найвищих протестованих концентраціях.

«Нас цікавить новий спосіб боротьби з інфекцією. В даний час вважається, що інфекція COVID-19 починається в носі, і будь-яка з цих речовин може стати основою для назального спрею», — сказав Роберт Лінхардт, професор хімії і хімічної біології Rensselaer, другий учасник дослідження.

Дордік додав, що з'єднання з морських водоростей також «можуть служити основою для перорального підходу до доставки ліків від шлунково-кишкової інфекції».

Раніше НВ писав, що вчені з Канади, Бразилії та США визначили похибку тестів на антитіла до COVID-19. Виявилося, що ймовірність того, що тест не підтвердить наявний вірус, становить до 34%.

Фахівці з Канади, Бразилії та США проаналізували тестування на антитіла до COVID-19 в Китаї, США, Великобританії, Данії, Іспанії, Швеції, Японії та Німеччини.

Виявилося, що тести на антитіла показували помилково негативні результати в 2,2% -34% випадків. Краще було з хибнопозитивним результатом — там похибка склала всього 0,3% -3,4%.

Це означає, що після такого тестування пацієнтам з більшою ймовірністю не підтвердять наявність вірусу. Позитивні результати тесту на антитіла в більшості випадків виявлялися правильними.