Мер Чернівців Каспрук своїм розпорядженням зробив Ратушу більш доступною для громадських активістів і чернівчан

ВІРНИЙ КРОК /


З метою забезпечення діяльності виконавчих та дорадчо-консультативних органів міської ради, робочих, експертних груп та комісій, створення належних умов для проведення публічних заходів, громадських консультацій, забезпечення доступності для членів територіальної громади міський голова Олексій Каспрук своїм розпорядженням затвердив План розміщення виконавчих органів міської ради в історичній будівлі Ратуші та Порядок використання приміщень Ратуші для проведення робочих та публічних заходів. Відповідне розпорядження міського голови підписано 11 листопада.

  

Для проведення офіційних, робочих засідань, нарад, публічних, урочистих та святкових заходів, презентацій, прес-конференцій, форумів, семінарів, громадських консультацій та слухань, роботи дорадчо-консультативних органів у Ратуші використовується сесійна зала ( каб.207) та зал засідань виконавчого комітету ( каб.202) , інші зали засідань ( каб.105, 209, 214, 308).

 

Галерея Ратуші (дворик Ратуші) використовується для проведення урочистих, мистецьких, туристичних, освітніх та благодійних заходів, виставок, кінопоказів, презентацій, публічних дискусій, публічних звітів, громадських слухань та обговорень. Проведення платних заходів в Галереї Ратуші заборонено. Організаційне сприяння у проведенні публічного заходу в Галереї Ратуші надає виконавчий орган, за підтримки якого захід проводиться.

 

За матеріально-технічне забезпечення зал, справність технічних засобів, організацію відеотрансляції заходів,що проводяться в приміщенні Ратуші, відповідає відділ комп’ютерно-технічного забезпечення. Дозвіл на використання приміщень Ратуші для публічних заходів надає міський голова та заступники міського голови, секретар міської ради та секретар виконавчого комітету міської ради.

 

Громадські активісти, представники громадських організацій та об’єднань, члени територіальної громади мають право на безперешкодний доступ до кабінетів №105, №106а, №308, де вони можуть знайомитися з документами, отримувати та надавати консультації, виконувати іншу роботу, спрямовану на виконання статутних завдань своїх громадських організацій, які не суперечать Статуту територіальної громади міста Чернівці. У кабінеті №106а для потреб громадських активістів відділ комп’ютерно-технічного забезпечення створює одне комп’ютеризоване робоче місце, користувачі цього місця самостійно забезпечують себе папером та іншим канцелярським приладдям. Громадські активісти, члени територіальної громади несуть відповідальність за збереження офісних меблів та наявних у цих приміщеннях технічних засобів, дотримання вимог Правил і норм охорони праці та техніки безпеки, виробничої санітарії і протипожежного захисту.

 

Використання громадськими активістами, членами територіальної громади кабінетів №105, №106а, №308 допускається в робочі дні: понеділок-четвер з 09.00 до 18.00, п’ятниця - з 09.00 до 17.00. Проведення заходів у цих кабінетах в позаробочий час та у вихідні дні допускається лише з дозволу міського голови, заступників міського голови або секретаря виконавчого комітету.

 

Заходи у Галереї Ратуші (дворик Ратуші) можуть проводитися в позаробочий час та у вихідні дні з дозволу міського голови або заступників міського голови.

 

Як повідомляє прес-центр Ратуші, представники громадських організацій, об’єднань, громадські активісти, які бажають провести захід у приміщеннях міської ради відповідно до цього Порядку, подають письмове звернення у загальний відділ міської ради (каб.201,113), у якому зазначають дату, час, назву та мету заходу, орієнтовну кількість учасників, ПІБ, контактний телефон, електронну адресу відповідального за проведення заходу.

 Купити квартиру в Чернівцях
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації