Буде як у Європі: в Україні нарешті почнуть брати плату за проїзд вантажівок
ДАВНО ПОРА! /
В "Укравтодорі" збираються ввести транспортний збір для вантажівок за проїзд дорогами України.
Про це заявив в. о. глави держкомпанії Славомир Новак в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна". За його словами, введення збору повинно поліпшити стан шляхів.
"Потрібно ухвалити закон, який врегулює питання цього збору. Нам вкрай необхідно ввести додаткове джерело Дорожнього фонду. Існує європейський принцип: фури, особливо ті, які заробляють на перевезеннях, повинні більше платити за проїзд автодорогами", – сказав в. о. глави відомства.
За словами Новака, обсяги руйнування доріг за рахунок перевантаженого транспорту – величезні. Він каже, що в Україні планується запустити чотири інтелектуальні транспортні системи:
Weight-in-Motion (WiM, системи автоматичного зважування в русі);
фото-фіксація перевищення швидкості;
аналізу трафіку за допомогою камер;
tolling, тобто збір оплати з великовантажного транспорту за проїзд дорогами України.
Як повідомлялося, "Укравтодор" очікує ухвалення Радою нового закону про автоматичний вагогабаритний контроль на дорогах до кінця 2019 року.
Автоматичні комплекси вагового контролю Weight-in-Motion (WiM) здійснюватимуть преселекторну роботу для інспекторів "Укртрансбезпеки" до ухвалення закону, що дозволить автоматичний вагогабаритний контроль на дорогах.
"Укравтодор" у жовтні запустить перші 6 пунктів WiM на під'їздах до Києва. Всього в планах встановити до 100 таких пунктів.
В "Укравтодорі" збираються ввести транспортний збір для вантажівок за проїзд дорогами України.
Про це заявив в. о. глави держкомпанії Славомир Новак в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна". За його словами, введення збору повинно поліпшити стан шляхів.
"Потрібно ухвалити закон, який врегулює питання цього збору. Нам вкрай необхідно ввести додаткове джерело Дорожнього фонду. Існує європейський принцип: фури, особливо ті, які заробляють на перевезеннях, повинні більше платити за проїзд автодорогами", – сказав в. о. глави відомства.
За словами Новака, обсяги руйнування доріг за рахунок перевантаженого транспорту – величезні. Він каже, що в Україні планується запустити чотири інтелектуальні транспортні системи:
Weight-in-Motion (WiM, системи автоматичного зважування в русі);
фото-фіксація перевищення швидкості;
аналізу трафіку за допомогою камер;
tolling, тобто збір оплати з великовантажного транспорту за проїзд дорогами України.
Як повідомлялося, "Укравтодор" очікує ухвалення Радою нового закону про автоматичний вагогабаритний контроль на дорогах до кінця 2019 року.
Автоматичні комплекси вагового контролю Weight-in-Motion (WiM) здійснюватимуть преселекторну роботу для інспекторів "Укртрансбезпеки" до ухвалення закону, що дозволить автоматичний вагогабаритний контроль на дорогах.
"Укравтодор" у жовтні запустить перші 6 пунктів WiM на під'їздах до Києва. Всього в планах встановити до 100 таких пунктів.
Більше новин по темі:
-
Чоловіки України від 18 до 60 років більше не зможуть отримувати паспорти за кордоном: деталі постанови
-
Жителі Буковини до Дня Незалежності зможуть отримати одноразову грошову виплату: хто у списку
-
У закордонних консульствах України зупинили прийом документів для чоловіків призовного віку - МЗС
-
Поліція повідомила повний перелік, де на Буковині працюють комплекси автоматичної фіксації порушення ПДР
-
Звучить як знущання: українським суддям з ВРП підвищили мінімальну зарплату до 236 тисяч гривень
-
Для поліціянтів існує лише шість законних підстав для перевірки документів - пояснення юриста