Повіривши псевдо-банкіру, буковинець позбувся 8 тисяч гривень
БУДЬТЕ ОБАЧНІ! /
Із заявою про шахрайські дії до Кельменецького відділу поліції 12-го листопада звернувся 28-річний житель райцентру. Чоловік розповів, що три дні тому йому зателефонував невідомий, котрий представився працівником банку.
Співрозмовник повідомив, що наразі здійснюється оновлення системи безпеки банку, а тому для збереження наявних на рахунку коштів, необхідно їх зняти й перерахувати на інший рахунок. Невідомому вдалося переконати потерпілого в необхідності такої операції і чоловік власноруч зняв з банкомату 8 тисяч гривень, які через платіжний термінал відправив на рахунок шахраїв.
Як повідомляє відділ комунікації ГУНП в Чернівецькій області, про те, що його ошукали, заявник зрозумів лише згодом коли побачив, що кошти йому не повернули, а співрозмовник-«банкір» перестав виходити на зв’язок.
За фактом шахрайства слідчі Кельменецького відділу поліції розпочали кримінальне провадження. Правоохоронці докладають зусиль, щоб знайти зловмисників та припинити їхню злочинну діяльність. Поліцейські застерігають: від шахраїв легше вберегтися, ніж потім повернути видурені кошти.
За вказаним фактом слідчі розпочали кримінальне провадження за статтею 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.
Зважаючи, що випадки телефонних шахрайств є непоодинокими і зловмисники завдають своїм жертвам збитків на десятки тисяч гривень, поліція вкотре нагадує прості правила, що допоможуть вберегти гроші від злочинних посягань.
Запам’ятайте:
справжній співробітник банку ніколи не телефонує й не надсилає SMS з проханням зазначити особисті дані, номери карток, паролі або секретні коди. Працівники банку мають усю необхідну інформацію про клієнта;
коли нібито співробітник банку у телефонній розмові пропонує здійснити через банкомат чи термінал самообслуговування якісь операції для підвищення безпеки чи розблокування переказу – одразу припиніть розмову. Це класична шахрайська схема, яка дозволяє злочинцям отримати доступ до вашого рахунку;
уважно читайте всі повідомлення від банку та не здійснюйте необдуманих кроків. У SMS завжди зазначається мета операції, щоб клієнт міг переконатися, що гроші переказуються саме туди, куди він хотів;
для отримання переказу на картку потрібен лише її номер. Якщо у вас намагаються дізнатися інші особисті дані (номер паспорта, індивідуальний податковий номер, інші дані картки), найімовірніше, ви маєте справу з шахраями;
якщо ви отримали повідомлення про якісь проблеми з банківським рахунком, зверніться безпосередньо у відділення банку або за номером служби підтримки, який зазначено на картці або офіційному сайті фінансової установи.
Із заявою про шахрайські дії до Кельменецького відділу поліції 12-го листопада звернувся 28-річний житель райцентру. Чоловік розповів, що три дні тому йому зателефонував невідомий, котрий представився працівником банку.
Співрозмовник повідомив, що наразі здійснюється оновлення системи безпеки банку, а тому для збереження наявних на рахунку коштів, необхідно їх зняти й перерахувати на інший рахунок. Невідомому вдалося переконати потерпілого в необхідності такої операції і чоловік власноруч зняв з банкомату 8 тисяч гривень, які через платіжний термінал відправив на рахунок шахраїв.
Як повідомляє відділ комунікації ГУНП в Чернівецькій області, про те, що його ошукали, заявник зрозумів лише згодом коли побачив, що кошти йому не повернули, а співрозмовник-«банкір» перестав виходити на зв’язок.
За фактом шахрайства слідчі Кельменецького відділу поліції розпочали кримінальне провадження. Правоохоронці докладають зусиль, щоб знайти зловмисників та припинити їхню злочинну діяльність. Поліцейські застерігають: від шахраїв легше вберегтися, ніж потім повернути видурені кошти.
За вказаним фактом слідчі розпочали кримінальне провадження за статтею 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.
Зважаючи, що випадки телефонних шахрайств є непоодинокими і зловмисники завдають своїм жертвам збитків на десятки тисяч гривень, поліція вкотре нагадує прості правила, що допоможуть вберегти гроші від злочинних посягань.
Запам’ятайте:
справжній співробітник банку ніколи не телефонує й не надсилає SMS з проханням зазначити особисті дані, номери карток, паролі або секретні коди. Працівники банку мають усю необхідну інформацію про клієнта;
коли нібито співробітник банку у телефонній розмові пропонує здійснити через банкомат чи термінал самообслуговування якісь операції для підвищення безпеки чи розблокування переказу – одразу припиніть розмову. Це класична шахрайська схема, яка дозволяє злочинцям отримати доступ до вашого рахунку;
уважно читайте всі повідомлення від банку та не здійснюйте необдуманих кроків. У SMS завжди зазначається мета операції, щоб клієнт міг переконатися, що гроші переказуються саме туди, куди він хотів;
для отримання переказу на картку потрібен лише її номер. Якщо у вас намагаються дізнатися інші особисті дані (номер паспорта, індивідуальний податковий номер, інші дані картки), найімовірніше, ви маєте справу з шахраями;
якщо ви отримали повідомлення про якісь проблеми з банківським рахунком, зверніться безпосередньо у відділення банку або за номером служби підтримки, який зазначено на картці або офіційному сайті фінансової установи.
Більше новин по темі:
-
П'яний голова РДА в'їхав у натовп у Броварах: його заарештували й звільнять
-
Буковинці масово клюють на шахрайську схему про "соціальні виплати під час війни"
-
Злодійський талант: на Буковині затримали чоловіка, підозрюваного у незаконному заволодінні трактором, низці крадіжок та зберіганні боєприпасів
-
На Буковині повідомили про підозру керівнику підприємства, яке не сплатило 11 млн грн податків
-
Правоохоронці викрили військових, які допомагали переховуватися вбивцям поліцейського
-
П’яний дідусь у Чернівцях вбив ножем свого знайомого: тепер сяде на 7 років за грати