"Євробляхерам» не подобаються нові ставки розмитнення авто

  • Право
  • 5656
  • 0
ЄВРОБЛЯХА - ЄВРОМУХА / 

Власники автомобілів на європейських номерах незадоволені законопроектом про зниження вартості розмитнення "евроблях", прийнятим Верховною Радою. Про це заявив заступник міністра фінансів Сергій Верланов в інтерв'ю Економічній правді. За його словами, до цього законопроекту є певні зауваження, які будуть враховані перед прийняттям у другому читанні.


"По-перше, для нас принципово вирішити питання охорони навколишнього середовища, який стандарт ми беремо - Євро-3, Євро-4 або Євро-5. Євро-5 не підходить. Фактично - це семирічні автомобілі. Ми повинні відкотитися до певного стандарту, як мінімум, Євро-4. Але дискусія йде і про Євро-3 ", - розповів заступник міністра фінансів.

Крім того, каже Верланов, необхідно вирішити питання ставки для розмитнення авто з європейської реєстрацією.

Слід зазначити, що на сьогоднішній день близько 420 тис "євроблях" пересувається по Україні або в митному режимі транзиту або тимчасового ввезення. З них близько 125 тис знаходяться на митній території України з порушенням терміну. Раніше народний депутат Ігор Попов заявив, що Верховна Рада може підвищити тарифи на розмитнення автомобілів з єврономерами.

Нагадаємо, експерти вважають, що ситуація з автомобілями на єврономерах не зміниться найближчим часом, незважаючи на те, що у Верховній Раді розглядається велика кількість різних законопроектів з даної проблеми. Всі депутатські ініціативи слід розділити на дві складові. Перша частина пропонує встановити жорсткі правила ввезення євроблях по нині активно використовуються схемами транзитного та тимчасового ввезення. Так, щоб ні перша, ні друга не могли бути використані любителями пограти з державою в кішки-мишки.

Для цього депутати пропонують:

Налагодити автоматичний обмін інформацією між прикордонниками, митницею і поліцією щодо всіх авто, тимчасово ввезених і в режимі транзиту;
Наділити поліцію правом зупиняти єврономери для перевірки дотримання митних правил;
Встановити термін легального використання ввезених працевлаштованими за кордоном українцями машин на рівні 10 діб. Можна і більше, але за індивідуальним погодженням;
Заборонити використовувати транзитні і тимчасово ввезені авто в комерційних цілях (прощайте таксі на Єврономер), а також особами, які фактично не ввозили їх;
Заборонити розбирати автомобілі-порушники на запчастини;
Встановити космічні штрафи за порушення встановлених порядків - до 170 тис. грн .;
Дозволити митникам заочно (без фактичного присутності) штрафувати власника авто за порушення правил;
Встановити вимогу реєструвати тимчасово ввезені авто, якщо вони перебувають в Україні понад 30 днів. Порядок такої реєстрації має бути розробити Кабміну, проте отримувати українські номери для цього не знадобиться. А загальний допустимий термін тимчасового ввезення зберігається на рівні одного року. 

 Купити квартиру в Чернівцях
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації